یکی دیگر از وسایل خانگی که خانم‌های خانه بسیار به آن نیازمند می‌شوند جاروبرقی است. در قدیم خانه‌ها را با جاروهای دستی تمیز می‌کردند سپس نپتون‌های دستی روی کار آمدند و بعدها با پیشرفت تکنولوژی جاروبرقی اختراع شده و به راحتی با حرکت دادن دسته آن روی زمین می‌توانستند محیط خانه را تمیز کنند. در بین لوازم خانگی بوش، جاروبرقی نیز موجود است که می‌توانید آن را در انواع مختلف و با قیمت‌های متنوع با توجه به میزان تنظیمات تهیه فرمایید. امروز در این مقاله قصد داریم بهترین و پر‌ترین جاروبرقی‌های بوش را معرفی کرده و قیمت جاروبرقی بوش در هر مدل را مطرح کنیم. فقط قبل از آن راهنمایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بدانید در هنگام جاروبرقی باید به چه مواردی توجه کنید.

چه نکاتی را در جاروبرقی رعایت کنیم؟

چه نکاتی را در  جارو برقی رعایت کنیم؟

اولین گزینه‌ای که باید به آن توجه کنید قدرت موتور جاروبرقی است. آیا می‌دانید دقیقا به چه قدرت موتوری نیازمندید؟ محیط خانه شما چند متر است و چه جور جایی را باید جارو بزنید؟ جاروبرقی‌ها با قدرت ۱۶۰۰ وات تا ۲۵۰۰ وات تعبیه شده که می‌توانید در هنگام حتما این مورد را از نده پرسیده یا در مشخصات محصول بخوانید.
قدرت موتور ربطی به مصرف بیش از اندازه مصرف انرژی نیست بلکه باید دقت کنید جاروبرقی شما نیز دارای برچسب انرژی بوده و امتیاز خوبی را کسب کرده باشد. اینگونه شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

وزن جاروبرقی را در نظر بگیرید

خانم‌ها با جاروبرقی در خانه بیشترین ارتباط را برقرار می‌کنند و معمولا به طور متوسط هفته‌ای یکبار از آن استفاده می‌کنند. برای اینکه دچار آسیب‌های بدنی مانند دست درد نشوند بهتر است وزنی را انتخاب کنند که به راحتی با آن کار کنند. مثلا اگر جاروبرقی‌های های آپشنی را تهیه می‌کنید باید بدانید این جاروها نسبت به مدل‌های ساده‌تر سنگین بوده و ممکن است زود شما را خسته کند. پس این مسئله را در نظر گرفته و به آن در انتخاب جاروبرقی اهمیت دهید.

میزان صدای جاروبرقی را امتحان کنید

اگر نسبت به صدا حساس هستید و صدای زیاد شما را عصبی می‌کند باید این مورد را در هنگام پیگیری کنید. معمولا در گاه‌های اینترنتی مانند خانه بوش اطلاعاتی در این حوزه ارائه شده و چنانچه محصول خود را از بیرون اری می‌کنید حتما از نده بپرسید که میزان صدای دستگاه در برابر قدرت ان چقدر است.

چرخ‌های جاروبرقی را مشاهده کنید

جاروبرقی شما باید دارای چرخ‌های روانی برای حرکت روی فرش و سرامیک داشته باشد که شما در هنگام کار با آن نیازمند استفاده از جا‌به‌جایی نداشته و به راحتی همراه شما بیاید. اینگونه نه شما خسته می‌شوید و نه جاروبرقی دچار نقص خواهد شد.

تکلیف خود را با کیسه جاروبرقی روشن کنید

امروزه انواع مختلفی از جاروبرقی‌های با کیسه و بدون کیسه ارائه می‌شوند. جاروبرقی‌هایی که کیسه دارند، یعنی شما می‌توانید از کیسه دائمی آن استفاده کرده و در هنگام پر شدن آن را تخلیه و مجدد نصب کنید. البته که می‌توانید این کیسه دائم را جدا کرده و به جایش از کیسه‌های یکبار مصرف استفاده کنید. اما جاروهایی که درون آن‌ها کیسه‌ای نیست، شما مسلما باید از کیسه‌های یکبار مصرف برای آن کمک بگیرید.

طول سیم برق جاروبرقی را مشخص کنید

حتما در هنگام مطمئن شوید که طول سیم برق جاروبرقی چقدر است. معمولا بصورت استاندارد این طول ۲ الی ۳ متر طراحی می‌شود اما اگر کوچک‌تر است باید آگاهانه تصمیم بگیرید که به کار شما می‌آید یا خیر. شما نمی‌توانید هر یک متر جای سیم برق را عوض کنید پس به این موضوع نیز بصورت دقیق دقت نمایید.

دکمه کنترل قدرت را در نظر بگیرید

جارویی تهیه کنید که دکمه‌ای برای افزایش و کاهش قدرت موتور داشته باشد. بعضی مواقع می‌خواهید محیط به ظاهر نامرتبی را تمیز کنید و نیازمند قدرت کمتری هستید و گاهی نیز می‌خواهید محیط نامرتبی را تمیز کنید و باید قدرت موتور را افزایش دهید. برای این منظور حتما دکمه کنترل قدرت را برای جاروبرقی خود در نظر بگیرید.

پس از اینکه موارد بالا را بررسی کردید، لازم است نکات کلیدی و طلایی را نیز در نظر بگیرید تا بهتری داشته باشید.

  • جاروبرقی دارای آپشن‌های استاندارد باشد.
  • ابزارهای جانبی برای تمیز کردن مبل‌ها و قسمت‌های گوشه داشته باشد.
  • امکان باز شدن درب جارو برای تعویض کیسه و تمیز کردن فیلترها وجود داشته باشد.
  • اندازه و قد آن را حتما بررسی کنید.

حال اگر موافق باشید برویم سراغ پر‌ترین جاروبرقی‌های بوش!

جاروبرقی بوش مدل BSGL32500

جاروبرقی بوش مدل BSGL32500

این جاروبرقی بوش بسیار جمع و جور طراحی شده و دارای لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی و سیم جمع کننده است. قابلیت جذب مایعات را ندارد پس مواظب این مورد باشید. این جاروبرقی بوش دارای کیسه است و قدرت موتور آن ۲۵۰۰ وات در نظر گرفته شده. دارای سیم جمع کند بوده اما کنترل روی دسته را ندارد. طول کابل برق آن ۸ متر و شعاع کارکرد ۱۰ متر است که به نظر بسیار مطلوب بوده و برای فضاهای بزرگ نیز گزینه مناسبی لست. گنجایش مخزن این جارو ۴ لیتر  است. نکته جالبی که در آن وجود دارد نشانگر LED است که به هنگام تعویض کیسه قرمز می‌شود.
دارای لوازم جانبی مانند برس پارویی، برس گردگیری و لوله درز و شکاف است.

قیمت جاروبرقی بوش مدل BSGL32500 ۱میلیون و هفصد و هفتادو پنج گزارش شده است.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR به رنگ نقره‌ایست که دارای لوله تلسکوپی بوده و فیلتر بهتداشتی نیز دارد. نوع فیلتر خروجی آن HEPA است و قابلیت جذب مایعات ندارد. سیم جمع کن آن نیز از نوع خودکار است. وزن این جاروبرقی ۷.۸ کیلوگرم بوده و دارای کیسه است. قدرت موتور ۱۸۰۰ وات و توان مصرفی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. طول کابل برای این مدل از جاروبرقی ۱۳ متر تعبیه شده و شعاع کارکرد آن ۱۵ متر در نظر گرفته شده است. میزان صدای آن ۷۴ دسی‌بل است و گنجایش مخزن ۵ لیتر در نظر گرفته شده.  اقلام اضافه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده برس مبلمان، ابزار مخصوص اثاثیه و ابزار بلند مخصوص درزهاست.

قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR  حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ گزارش شده است.

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR

 

 

این جاروبرقی به رنگ زیبای مشکی است و البته ظاهری جالب و جمع و جور دارد. دارای لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی بوده و فیلتر خروجی آن نیز از نوع HEPA است. قابلیت جذب مایعات را ندارد اما دارای پاکت جاروبرقی است. سیم جمع کند خودکار را نیز دارد.
وزن این جاروبرقی ۴.۶ کیلوگرم بوده و تقریبا جزء جاروبرقی‌های سبک به حساب می‌آید. دارای کیسه است و قدرت موتوری معادل ۲۲۰۰ وات دارد. گنجایش مخزن نیز ۵ لیتر گزارش شده. اقلام اضافه آن برس توربو، برس حرفه ای، برس اثاثیه، برس مبلمان است.

قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده حدود ۳ میلیون ۴۵۰ است.

جاروبرقی بوش مدل BGS4UGOLD2

جاروبرقی بوش مدل BGS4UGOLD2

جاروبرقی بوش مدل BGS4UGOLD2 ظاهری جالب داشته و به رنگ مشکی است. دارای لوله تلسکوپی بوده و فیلتر بهداشتی نیز دارد. نوع فیلتر خروجی آن از نوع HEPA13 است. دارای پاکت جاروبرقی و سیم جمع‌کن خودکار بوده و محدوده صدای آن بین ۷۰ تا ۷۵ دسی‌بل است. در نوع خود جاروبرقی سنگینی است زیرا وزن آن ۸.۳ کیلوگرم گزارش شده. بدون کیسه بوده و باید از کیسه‌های یکبار مصرف برای آن استفاده کنید. قدرت موتور ۱۴۰۰ وات و توان مکش ۲۴۰۰ وات است. محدوده توان مصرفی نیز ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ گزارش شده. طول سیم ۱۰ متر و جزء دستگاه‌های کم صدا و کم مصرف نام برده می‌شود. اقلام همراه آن سری پارویی بزرگ و کوچک و سری دوطرفه است.

قیمت این دستگاه ۳ میلیون و ۲۰۰ گزارش شده است.

حواستان باشد با توجه به نکاتی که گفتیم می‌توانید یک جاروبرقی مطلوب و دلخواه تهیه کنید. با مراجعه به وبسایت خانه بوش نیز می‌توانید راهنمای بیشتری را کسب کرده و محصول دلخواه خود را اری کنید.

 


خانه بوش جاروبرقی ,قدرت ,دارای ,کیسه ,بوده ,موتور ,قدرت موتور ,داشته باشد ,هنگام ,دارای لوله ,یکبار مصرف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امید و محبت در مسیحیت lyaftera همه چیز برای تو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان bartarinweb فوستالژیک طاقت بیار اجناس فوق العاده